Pass Upp!

Spinning 3 2012
Ja, det här är mitt senaste pass. Jag har faktiskt redan kört det två gånger. Tycker inte själv att det är lika bra som föregående men en del kunder tycker det var "varmt" och bra!

1. "Rock U" Sittande uppvärmning i valfritt tempo
2. "You Make Me Feel" Fortsatt uppvärmning; sitta, stå, jogga med ökad belastning.
3. "Sleeping In My Car" Stående backe, samma belastning hela tiden.
4. "Drive By" Jumps
5. "Time Machine" Stå fram och bak
6. "Vem Kan Man Lita På" Sitta tempo, stå halva tempot
7. "Be OK" Sitta släppstyre. 3 belastningsökningar
8. "Illmerica" Raksträcka, valfritt
9. "Dance With Me Tonight" Seg backe. Belastning på. Tempo.
10. "What Makes You Beautiful" Backe. Sitta + stå. Öka belastning vid varje stående, behåll den.
11. "Some Die Young" Sittande backe.
12. "The Sun Always Shines On Tv" Sitta (ev klättra stående sista 3,5min)
13. "Where Have You Been" Jumps
14. "Somebody That I Used To Know" Stående backe med belastningsökning
15. "Paso" Jumps
16. "American Idiot" Sittande tempo

Nu blir det till att botanisera bland Melodifestival-låtarna då det är dags att göra nytt pass. Har även Madonnas nya klar som en Jumps-låt. Riktigt bra tycker jag!

I går skulle jag haft mitt första lördagsmorgonpass men här har halsont och snuva gracerat sedan i fredags morse. Snälla Lisa på gymet var snäll och tog passet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0