Är Detta Nya Tidens Sommar

Hello blogg-lovers!

Idag är det lördag och jag skäms. Skäms för att jag låg i min varma gosiga säng till klockan 14.30!!!!
Till saken hör att jag, Cilla, Ola och Pernilla var på King's Heads After Work igår. Jag och Cilla cyklade inte hem förräns vid midnatt, så det hann slinka ner både ett och två och tre och fyra glas rött samt ett par shottar. Men gott och trevligt var det.
Mådde som en prinsessa då jag vaknade, hörde regnet skvala utanför fönstret och kände tröttheten bakom ögonlocken så jag slöt ögonen och somnade om och om och om, varvat med lite läsande ur "Flyga Drake".

Då jag slutligen gick upp tog jag på mig regnställ och gick ut på en promenad. Var ute ca 75 minuter och åt därefter en mumsig frukost. Jordgubbar, banan och fil samt mammas hembakade "bantarbullar" med linfrön och en massa annat gott i. Två koppar kaffe slank också ned.

Nu är det tvätt som gäller. Har en liten tanke om att cykla bort till gymet för att sätta samman ett aerobic-pass som jag eventuellt ska ha under några sommarveckor.

Dagens Hiss: Sova länge
Dagens Diss: Regn (tyvärr får det bli det idag med för det är så uppenbart hemskt sommarväder)

CARPE DIEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0