AAAAAAAAA

Hello blogg-lovers!

Redan nu har jag misslyckats med att skriva något varje dag som det var tänkt, men jag skrev ju två inlägg i söndags så det kanske kan vara ok ändå ;o)

Igår arbetade jag, liksom idag och så även i morgon. Man kan nog säga att jag är på plats i mitt nya klassrum. Alla mina saker är där och jag har till och med börjat planera en del inför nästa läsårsstart. Karin är min mentor och redan nu har hon fått svara på X antal möjliga och omöjliga frågor. Men hon är tålmodig (och en fruktansvärt duktig pedagog) och jag är skyldig henne ett stort stort TACK!

Det kommer att bli Alfons på bokstaven A och Lejon på bokstaven L. De är jag färdig med redan nu. Sedan ska jag fortsätta med S, V, O och I i morgon. Av dessa bokstäver kan man sedan bygga en hel del små ord. Tro nu inte att jag kommit på detta by myself - Thanks to Karin!

Igår boxades jag med min gamla parhäst Anette. Så kul det var! Det är sådan skillnad att träna med någon som håller mitsarna ordentligt och som är med i slagen och som peppar. Det gör Nettan! Hon är en duktig liten fru hon!

Just nu är jag på väg ner till tvättstugan. Därefter blir det diverse fix på Coop. Ska inhandla korgar till eleverna, frimärken till brev som jag ska sända till eleverna samt lite annat smått och gott.
Klockan 19.30 blir det sedan box-pass igen. Det varar 90 minuter och är alltså inte klart förrän 21.00. Jisses - hur ska jag palla det?

Dagens hiss: Boxaerobic
Dagens diss: Orättvisor

CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0