Stolen Questions

Vad gör du just nu?
Plockar undan i lägenheten, väntar samtidigt på att klockan skall bli 17.00 så att jag kan bege mig till spinningpasset!

Drömde du något inatt?
Inte vad jag minns. Minns sällan drömmar nuförtiden, men i tisdags drömde jag att jag blev tillfångatagen av ett gäng män. Jag tog en planka och slog den ene med, Då blev de andra så chockade att jag kunde smita ut ur den jordkällare som de höll mig inlåst i.

När var du på bio senast?
För två helger sedan. Då såg jag "Australia" och bara väntade på att Nicole Kidman skulle gå av på mitten!

Vad heter du i mellannamn?
BRITT SARA och sedan kommer Marlen därefter. Har avskytt BRITT i alla tider. Eftersom det är först av mina tre namn kom det alltid post hem till oss som var till BRITT OLSSON - det var jag det! Mamma heter Britt-Marie, jag fick Britt och lillasyster Merit fick Marie.

Tränar du?
På kvällarna typ ja - kroppen.
På dagarna och mellan fysträningen typ ja - munmusklerna, de som behövs för att prata ;)

Hur lång är du?
Hundrasextioesexochenhalvcentimeter.

Vill du vara längre?
Hade varit längre om inte mamma rökt under hela sin graviditet kanske, men det har jag inget behov av att vara, så tack mamma...

Vad heter din närmaste kompis/ar?
Merit, Sofia, Pernilla

Har du husdjur?
Nix. Mitt senaste husdjur levde i tjugo år och var placerat i fosterhem de sista arton åren av sin levnadstid.

Dricker du kaffe?
Ja, fast egentligen mjölk med kaffe. Har även hittat ett kaffe med smak av Irish Cream som jag sörplar i mig på eftermiddagarna efter arbetets slut.

Har du digitalkamera?
Ja, I like big time! Vill dock även skaffa mig en digital systemkamera. En sådan som Moa har!

Photoshop?
Mmm, men använder det aldrig.

Varför skriver du din blogg?
Kul att skriva. Sortera tankar. Väcka tankar. Få tankar. Kanske roa någon annan. Ville bli författare.

Vad vill du få ut av din blogg?
Se ovan!

Vad tycker du om modebloggar, är din blogg en modeblogg?
Ha ha ha! Nej min blogg är ingen modeblogg. Jag läser inga modebloggar. Jag vill läsa sådant som är roligt.

Give it to me fast

Naturdiet vs Marabou?  
Chokla't
Datorn vs fotboll?   La kompjutör
Filmkväll vs fest?   Movienight

Kommentarer
Postat av: elin

vadå "ville bli författare"??? det är väl knappast försent med det!!! du skriver hur bra som helst så det är bara att satsa!

2009-01-30 @ 16:33:02
URL: http://twiistedme.blogg.se/
Postat av: elin

hudiladi hudiladi hoppsan vilken dag :)

2009-01-30 @ 19:30:01
Postat av: Emmie

fan nu för tiden så får jag en chock varje gång jag kommer in på din blogg och undrar om jag kommit rätt... ;oP

2009-01-30 @ 23:19:29
URL: http://frokenemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0