Män Överallt!

Nej det är inte en singel-kvinnas dröm min överskrift beskriver. Det är min annars så kvinnodominerade arbetsplats!
Jag arbetar ju på en skola (med kommunens raraste barn & föräldrar så klart) och som alla vet är det ju mest kvinnor där.
Men inte nu! Det formligen kryllar av män i alla åldrar. De finns överallt ska jag be att få tala om; uppe, nere, inne och ute - ja överallt!

Vi håller nämligen på att få ett automatiskt brandlarm installerat och det krävs x antal män från en firma till det!
Sedan har det varit vajsing i något rörsystem som lett till olika toaletter och vaskar och idag kom x antal män för att fixa till det!

Ja, faktiskt talar jag sanning, vart man än gått så har det legat eller stått eller krupit män! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Visst måste du göra det!!

Det är riktig folklor i vår/sommar!

Riktigt fräscht faktiskt!

Dalahästar fanns nog i varenda monter på formex!

Kram

Petra

2009-01-18 @ 16:15:15
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0