Året Som Gick - Stulet Av Erica

SAMMANFATTNING 2008 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hrm, inte vad jag minns.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nix
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009? Ett fungerande förhållande
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 1 juli
8. Vad var din största framgång 2008? Uppskattad av många både på arbetet och på gym-pass
9. Största misstaget? Separerade
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förmodligen inflammation i benens olika muskelfästen. Ont i magen som alltid.
11. Bästa köpet? Vet ej
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det kändes skönt att hitta en riktig lägenhet då man blev själv.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? "Han är min" med Linda Bengtzing
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Visat mina rätta känslor
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Klagat och försökt förutspå
18. Hur tillbringade du julen? Hos min faster & farbror med mamma, pappa och kusiner.
19. Blev du kär i år? Nej
20. Hur många one night stands? None
21. Favoritprogram på TV? Grey's Anatomy och Cityakuten
22. Bästa boken du läste i år? Till dess din vrede upphör
23. Största musikaliska upptäckten? Ebba Forsberg 
24. Något du önskade dig och fick? Open minds
25. Något du önskade dig men inte fick? Familj
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Löste konflikter på jobbet
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det beror på mitt eget agerande.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Ett oår. Inte värt att minnas.
29. Vad fick dig att må bra? En film & en påse godis.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Mikael Persbrandt as usual!
31. Vem saknade du? Mormor och han med stort H
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla människor som visar tacksamhet och glädje över min arbetsinsats och mina pass. Det har gett mig energi att fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0