27 Februari!

Är det fler än jag som är avundsjuk på alla dem som ännu inte läst Stig Larssons trilogi? Alla tre böckerna är bara SÅ fantastiskt bra. Jag förbannar det öde som den mannen gick till mötes för åh vad han kunde satt guldkant på vardagen för alla oss deckar-älskande bokmalar.

Nu är det ju alltid lite nervöst då det görs filmatiseringar av fantastiska litterära verk. Det kan liksom bli hur bra som helst men också total katastrof. Premiären av "Män som hatar kvinnor" är den 27 februari och jag väljer att tro att det kommer att bli en positiv upplevelse. Jag kommer att sitta bänkad i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Guuud, jag kunde inte hålla med dig mer! En dröm att ha dessa mästerverk framför sig och inte bakom sig...

Och ja så snopet det var att få reda på att denna mästerlige författaren inte kommer att kunna ge oss fler lässtunder.. ack å ve.

2009-01-24 @ 12:28:56
URL: http://frokenemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0