Good Hair Day

Det är, i mitt tycke, ett ganska bra tag sedan jag klippte mig. Närmare bestämt var det den 29 december. Eftersom jag då klippte lugg så märks det väldigt tydligt att håret vuxit. Det är lite mer jobb med det och man suckar en och annan gång då man fixar och trixar med det. Men idag, ta mig sjutton, så blev det bättre än väntat. I mitt tycke alltså...
Luggen har jag föst lite åt sidan och förstår så klart att en lugg som är klippt till hellugg inte blir en snygg snedlugg. Men jag tycker ändå att jag ser klok ut, just idag...
Känner mig även lite vårig i min cerisa sköna tröja. Och just nu blir min blogg en skönhets- och modeblogg för jag vill faktiskt berätta att tröjan finns att köpa för 159 svenska riksdaler på Vero Moda och den är SÅ skön!

Kommentarer
Postat av: elin

snygg som vanligt!!

men vadå inte klippt sen 29 dec. ja klippte mig i september så du kan ju tänka vilken svintomopp jag har på huvet :P

2009-02-07 @ 16:25:08
URL: http://twiistedme.blogg.se/
Postat av: Marlen

Men...klippte vi inte lugg samtidigt? Hursomhelst, svintomopp är nog av senaste snitt tror jag! Härligt för barnen på jobbet att gosa med ;)

Tack för komplimangen. Jag sträcker på mig samt rodnar så det skär sig mot min 179kr tröja. Skrev fel på 20 kr märkte jag...Ooops!

2009-02-07 @ 16:52:55
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindberg

Hej

Jättesnyggt! Har page nu men måste snart klippa mig jag också! Ha det gott skulle vara kul att ses någon gång kanske samlas ihop till en liten tjejfest i vår.....

ps trevligt med lite modeinslag också kul med färg trött på allt svart i garderoben

kram

2009-02-07 @ 21:13:55
URL: http://angelicalivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0