Auktion

Under veckan som gått har jag vunnit en auktion på Tradera. Då auktionen är över och man sitter där som segrare infinner sig känslan av segerrus blandat med en undran om man kanske gjort ett dåligt köp. Dvs om man faktiskt föll in i budgivningens hetta och bjöd mer än vad varan egentligen är värd?

Hursomhelst så bryr jag mig inte om det just denna gång. Under två festliga tillfällen har jag lånat en klänning av min kära underbara vän Sofia. Jag har stormtrivts i klänningen och vet åtminstone två tillfällen till då jag skulle vilja låna den. Men nu är ju klänningen Sofias och hon har själv bara använt den en gång så jag känner mig verkligen som en snyltare...

Hittade samma klänning på Tradera och bjöd och fick den! Om allt går som det ska så ska den finnas i min lilla "lådda" i morgon måndag! Enligt säljaren ska den vara alldeles ny och jag köpte den till priset av 374 kr och då ingår frakten. Nypris på denna Bondelid-kration är 699kr. Som sagt var, jag har provat och använt klänningen och VET att jag gillar den, så om säljaren håller vad hon lovat är jag SUPERNÖJD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0