40 år - Lång tid

Idag, 12 april, firar mina föräldrar 40-årig bröllopsdag!


Det är inte illa det! De gifte sig alltså år 1969. På deras bröllopsdag blev de sedan hemskjutsade till huset på Götgatan där de tillbringade första natten i huset. Tänk - de bodde alltså hemma hos sina föräldrar fram till den dagen de gifte sig! Då stod deras nybyggda hus klart och de kunde flytta in där och tillbringa bröllopsnatten där. Wow!

Jag och min systers familj har varit hemma på Götgatan idag och firat dem. Det bjöds på allas vår favorit; "Fläskfilé på lätt sätt" med ris och sallad, därefter godis och kaffe med tårta. MUMS! Mycket gott!

Jag önskar min mamma och min pappa flera bra år tillsammans!
TACK FÖR EN GOD & MYSIG KVÄLL!
KRAMAR MARLEN

Kommentarer
Postat av: erica

Grattis till moster B-M & Ingvar :)

2009-04-13 @ 02:00:08
Postat av: Emmie

40 år, galet lång tid... Grattis till dem och vi hoppas på 40 år till! =)

2009-04-13 @ 11:36:45
URL: http://frokenemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0