Sven Olof

Nu är det så att jag är en dag sen... Min farfars födelsedag var igår, den fjärde september. Men igår var jag totalt utslagen p.g.a. en mycket ovälkommen förkylning som gjorde intrång i mitt liv. Så idag får det bli farfars dag här i blogg-världen!

GRATTIS I EFTERSKOTT FARFAR! Äter ni kanske just nu resterna av marängtårtan som farmor bakade till igår? Jag tror att du är den av mina mor- och farföräldrar som tänkte/tänker mest på oss barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Du sa inte så mycket om det, men då du väl sade något eller gjorde något så förstod man att du tänkt igenom det väl och att det verkligen låg en TANKE bakom det. I mångt och mycket är jag nog en aning lik dig...
Jag minns att du ofta sa att det var precis 50 år mellan oss och att vi båda var födda den 4:e. Kanske där likheten frodades...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0