Music Music Music

Ich bin eine technischer Idiote!
Var det rätt Sofia? Ja, nu menar jag inte meningens innehåll och innebörd för det är jag fullkomligt medveten om att det är absolut rätt. Jag menade om den tyska grammatiken stämde!? Sofia är en Deutschlehrer av högsta rang så hon VET!

Nu till det tekniska dilemmat; Alla, nu menar jag ALLA, runt omkring mig handhar musik via sina datorer såsom jag kokar fiberhavregrynsgröt i micron varje morgon (och det gör jag ju nästintill i sömne...) HUR GÖR DE? Då jag försöker hoppar låtarna hej vilt mellan bibliotek, mappar och andra ställen. Jag döper dem till ett namn, men i nästa sekund så har de återfått sin gamla benämning typ "Spår 1" och så finns det 15 olika spår 1 i mitt bibliotek!!!!! Vilken är vilken? Ja, då får man börja kolla hur lång låten var och med uteslutningsmetoden urskilja MIN spår1. Aaaarghhhhhh(För att uttrycka mig som Kalle Anka och hans serievänner vid frustration)!!!!!

Nu till slut så ligger låtarna i en mapp och jag väntar med spänning (snarare nervositet) för att se om de ligger kvar där i morgon då jag ska lägga till ännu en låt som jag inte hade tillgång till i kväll. Därefter ska de kopieras till en cd. Märk väl att jag ska lägga till ännu ett spår i morgon... Bara det alltså! Klarar jag det så kan vi radera första meningen i detta inlägg!

Sofia, vad heter "Jag är en teknisk megastjärna"?

DAGENS ELEVATOR: Jag har skrivit ett inlägg
DAGENS DISS: Svåra saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0