Hon Är Tillbaka!

Många äro de dagar då jag loggat in på hennes sida. Många äro de dagar då jag besviket tänkt, åh nej hon har inte skrivit något... Jag som så gärna vill läsa hennes tankar och få veta lite om vad hon gör. Hon skriver bra och man träffar henne sällan så då man läser något som hon skrivit känns det som om man setts på något vis. Hon är ju en av mina absolut största favoriter och dem vill man klart "se mer utav". Och idag, nu äntligen, så fanns hon där igen! Underbart!

Märkligt nog skrev hon om samma sak som jag tänkte ta upp igår, men som jag inte hann. Nämligen det försök man i onsdags skulle genomföra för att återskapa Big Bang. Ja, gör gärna det. Alltså försöket, men låt bli att informera oss "vanliga människor" om att hela jorden eventuellt ska slukas av små svarta hål som försöket resulterar i!!! Klart som korvspad att barn, ungdomar och även vuxna med för den delen, blir helt hispiga och förväntar sig att de snart inte kommer att finnas till längre. Otroligt korkat må jag säga.

Vetenskapsmännen strålar nu av lycka för försöket gick bra och den sk partikelstrålen uppförde sig exakt så som de hade förväntat sig. Vi "vanliga människor" strålar också av lycka, men av helt andra orsaker, nämligen att vi överlevde!

DAGENS DUBBELHISS: Moas inlägg och att det är FREDAG idag
DAGENS DISS: Kylan som påminner om att hösten är här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0