9 MILJONER!!!

Är det klokt?
Är det rimligt?
Är han värd det?
Är någon värd det?
Kan man vara värd det?
Vari ligger värdet hos en människa som vi betalar orimliga summor till?

Zlatan tjänar 9 miljoner per månad!!! Hörde det precis på sporten (Magnus ska sova över här i natt så därför är sportkanalen igång. Fattar egentligen inte att min TV inte tappar den kanalen ur minnet, för jag använder verkligen aldrig den.) Jag kunde inte tro att det är sant! Det är orimligt mycket pengar då vissa människor i vår värld, ja i vårt eget land, lever i misär. Herregud vilken snedfördelning!
Jag menar absolut inte att Zlatan som person och idrottsman jämfört med någon annan i samma position inte är värd dessa pengar. Jag kan ingenting om sport men jag undrar om man kan bedöma en människas värde genom ofantliga summor pengar?



Herregud! 9 miljoner!
Nu ska jag gå och lägga mig och räkna får.
Ska se om jag kommer till 9 miljoner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0