Ta Det Isigt

Nej hjälp vad det kan gå illa! Sitter och tittar på "Stjärnor på is" och nu höll Lars Frölander på att ramla över den lilla lilla sargen som finns... Och nu står han och blöder från handen!! Det kan faktiskt sluta illa... Is är hårt, människor är mjuka och skridsko-skär är vassa som sjutton!

Blev kvar i soffan efter det att mamma och pappa kört. Jag brukar aldrig se sådana här program men måste tillstå att det är lite underhållande! Man är väldigt modig då man ställer upp på något sådant här för vi vet ju alla hur svårt det är att stå på ett par skridskor. Att sedan göra steg, hopp och det i takt till musik kräver mod i stora doser. Trots att jag beundrar dem har jag fnissat lite här... Malin Everlöf såg verkligen inte vacker ut. Nu är det Torgny Mogren och han är inte duktig, men mycket söt och charmig då han ler;) Men nu får han poäng och det var höga sådana. Tydligen är inte jag så bra på att bedöma duktigheten i isdans...

COOOOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0