Porrigt Kanske

Hrm, har just hängt upp nya gardiner i mitt förut gardinlösa fönster. De här gardinerna är egentligen draperier från Hemtex. Det är svarta "trådar" med silverkulor iknutna lite här och var. Tillsammans med min svarta lampa med silverfot, och diverse silverfärgade asscesoarer tyckte jag att det kunde bli snyggt. Nu har jag alltså fått det upphängt och jag tycker nog att resultatet blev helt ok. Men då jag funderade vidare över "gardinernas" utseende blev jag lite konfunderad över om de kan uppfattas som porriga...
Nåväl, jag är själv nöjd, porrigt eller ej...



Kommentarer
Postat av: Jessica Håkansson

Tjena porr-bruden!! Fönstret blev helt kalas!! Jätte-fint!!

2008-10-29 @ 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0