Ogjort Arbete

Nu jädrar i kom jag på en sak som gjorde mig mer eller mindre besviken...


Jag är ju då en inbiten nagelbitare. (Himla käckt uttryckt eller hur? Ibland så får man till det;o)
Under ca två eller tre veckor har jag faktiskt lyckats låta bli att bita och nu har jag en liten liten liten vit kant av "utvuxen" nagel. Jag brukar liksom inte ha någon nagelkant så för mig är detta en mer eller mindre fantastisk känsla. Har t.om. målat de små tassarna med ett nagellack a la fransk manikyr. Ganska så fräscht i mitt tycke.
Men nu slog det mig... I morgon ska vi fortsätta med vår flyttstädning i "gamla lägenheten"!!!! Hur mycket kommer det att vara kvar av de vita kanterna då?!?!


Aldrig aldrig får man vara nöjd....
Va'?! Va' de' nån som sa nåt om I-LANDSPROBLEM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0