Nu Börjar Det Likna Något

NU, alltså just precis NU, startar Grey´s Anatomy!!!! Äntligen, äntligen så är där ett TV-program  som man liksom väntar på under veckan. Som man rättar sina vanor (och ovanor) efter, för att få sitta bänkad (soffad) klockan 21 framför 5:an.


Sedan kan man ju diskutera det otroligt klantiga beslutet att lägga den nya serien "Oskyldigt dömd", med den för övrigt snyggaste sexigaste charmigaste och brutalaste skådespelaren MICKE PERSBRANDT, på exakt samma tidpunkt och samma dag men då på en annan kanal... VEM ÄR ANSVARIG? Idiotiskt!



Som extra grädde på moset upptäcker jag att även Cityakuten ska börja nästa vecka. Den serien har jag följt i exakt hur många år som helst och jag tröttnar inte! Måste dock bekänna att ibland då det är vissa operationsscener i de här båda sjukhus-serierna så får jag ont i halsen. Ja, inte i svälj-halsen utan i mina blodådror. Så klart har jag inte ONT i blodådrorna men förstår ni känslan, det dunkar och bultar och det känns som om halsen liksom ska explodera. Nähä, ni har aldrig upplevt detta? Nåja, så kan jag i alla fall känna då det är något extremt räligt på tv. Som när de opererar vakna människor i hjärnan och man liksom märker att det går fel och paniken bryter ut bland personalen... Det är räligt tycker jag... Och jag tål ganska så mycket....


Kommentarer
Postat av: Emmie

Ja gamla kära Cityakuten, hur skulle man klarat sig utan den?! Följer den nitiskt... =)

2008-10-02 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0