Mwahahaha

Detta uttryck har jag lärt mig ur mina yngre kusiners bloggar. Jag har fått för mig att det är ett mullrande skratt som kommer nerifrån halsen och böljar uppför strupen och när det släpps lös ur munnen så börjar det med ett mmmm-ljud och sedan ett dovt hahaha...
Om jag ska översätta skrattet till en bild så får det bli den här:


Fattar ni? Nu ska det i alla fall vara ett lite retsamt skratt för jag tänker här förtälja er något som gör många irriterade på mig och de tycker att jag tränar för mycket (förutom söta fru Håkansson som anser att jag ska öka på träningsdosen på lördagar. Kan inte annat än hålla med...;o))

Idag, söndagen den 5 oktober, har jag gjort följande:
1. 60 minuters rask promenad i ösregn och blåst
2. 60 minuters box-pass
3. 60 minuters step-pass

Alla tre aktiviteterna hade sin charm och de innebär nu att jag tjänat ihop 60 poäng till jobbets lilla aktivitetstävling! Bra jobbat Marlen! Därmed inte sagt att det är något jag rekommnederar. Hade jag haft en familj med man och barn så hade jag umgåtts med dem och gjort något kul tillsammans. Det hade varit mer "normalt" och så klart en mer givande sysselsättning än ensamträning...


Kommentarer
Postat av: Emmie

ja jag retar mig minsann inte på dig och din träning, visst jag kanske driver med dig ;) men med glimten i ögat... tycker bara att du är en enda stor inspirationskälla när det gäller träning och dylikt och det tror jag att jag har sagt till dig innan. många många kramar

2008-10-05 @ 23:44:43
Postat av: Sara

Oj vad du varit flitig sen jag var här sist!! Fick mig en rejäl stunds läsning såhär på morgonkvisten. Borde kanske promenerat som du gör istället för att sitta framför datorn.... Ser fram emot trevligt sällskap på bokpratet ikväll!!

2008-10-06 @ 07:14:58
URL: http://http:/www.saraedgrenbokman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0