Morgonpromenad


Nu äntligen kan jag nog våga sätta det på pränt... Detta faktum att jag kommit igång med mina morgonpromenader igen. I cirka tre års tid gick jag varje morgon 60 minuter i rask takt innan jag hoppade in i duschen för att sedan bege mig till jobbet. Tyvärr fick jag ett litet uppehåll i denna vana då jag blev sambo... Då är det på något vis 100 gånger svårare att masa sig upp i morgonmörkret ur en varm säng. Nu bor jag ju då själv igen (och det verkar ju vara mitt rätta element) så under tre veckor har jag nu promenerat med start klockan 05.00 fram till 06.00. Underbart! Det är så himla skönt att sätta sig med frukost och tidning efter den välbehövliga duschen samtidigt som man känner friskheten i kinderna. För mig är det en lisa för själen om än att det kan låta stolligt att stiga upp så okristligt tidigt. Så med tanke på denna nygamla vana måste jag nu säga GOD NATT, I've got things to do tomorrow morning;o)

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ja jag har alltid anat att det varit något allvarlig fel med dig men aldrig riktigt kunnat sätta fingret på det.. ;)

Strongt jobbat!

2008-10-02 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0