Living In A Box - Kan De Va Nåt?

Hrm... Alla dessa serier som man kan köpa i "boxar". De finns första säsongen, andra säsongen, tredje säsongen osv osv. Är det inte jävligt drygt? Jag menar, när har man tid, ork och lust att sitta och se avsnitt efter avsnitt av en serie? Jag har ju deklarerat att jag gillar Grey's Anatomy och Cityakuten. Gillar även CSI och andra deckarserier. Men jag måste tillstå att jag har svårt att se mig själv sittandes i soffan och se avsnitt efter avsnitt av de här serierna.

Hur gör ni som köper hem de här boxarna? Ser ni allt på en gång eller kollar ni ett avsnitt om dagen/veckan? Jag bara undrar... Elin t.ex. hur gjorde du med Californication? Jag vill veta för jag kanske går miste om något....
OCH DET VORE JU HEMSKT!

Kommentarer
Postat av: Emmie

ojojoj, detta här är en sport för sig kära kusin och med all tid som du lägger på så mycket annat så kommer du aldrig riktigt kunna ta in och hänge dig åt detta... ;)

2008-10-04 @ 00:01:54
Postat av: Marlen

Men tänk om jag skulle gilla det! Vad har du för "boxar" som du bara älskar? Kanske sitter jag nästa vecka vid denna tiden och kramar en box i stället för att snöra på mig spinning-skorna;o)

Det går att lära gamla hundar att sitta, har jag hört...

2008-10-04 @ 08:04:11
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/
Postat av: elin

ojojojojoj, när jag fått tag i en hel säsong (som jag gillar då såklart) så är det ett maraton som gäller. californication såg jag på två dagar. det är ju så härligt när man slipper vänta en vecka på nästa del. jag kan bara njuuuuuuuuta i flera timmar juh!!! du borde testa :P

2008-10-04 @ 10:11:11
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0