Jag - Ett Litet Barn

Min mamma och pappa har varit på en weekend-semester. De har varit på Öland tillsammans med min faster och farbror. De verkar ha haft en mysig, rolig och god höstminisemester och det är jag glad över! Det gör mig glad att mina föräldrar har saker att hitta på tillsammans. Det behöver inte vara resor till avlägsna länder eller fantastiska upplevelser utan bara detta enkla som att de t.ex. åker till stugan på fredagen och är där fram till söndagen. Ett avbrott i vardagen som förhoppningsvis förlänger sommarkänslan samt förgyller veckan. Jag hoppas att jag själv då jag är i deras ålder kan få uppleva sådana stunder.

Hursomhelst så ringde mamma igår och berättade att "de hade något" till mig där hemma som de köpt på sin lilla Ölandstripp. Nu tror jag att jag nog vet vad det kan vara och det gör mig så pirrig och glad! På jobbet berättade jag detta och då kom diskussionen upp om att ha "önskelistor" som vuxen. Vissa tyckte det var helt ok, andra tyckte det var mindre "passande". Jag känner i alla fall mig som ett lyckligt litet barn som ser fram emot att få köra hem till mamma och pappa och få ta emot denna lilla present! Jag ska vänta till fredag med att göra det för att förgylla helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Vadådå... i något läge måste man ju tillåtas att alltid vara ett barn!

2008-10-02 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0