Felsytt

Eftersom jag tidigare bett er kommentera min mössa har jag nu fått lite åsikter. En rolig komentar eller ett uttryck kom från min kära faster och farbror i Vinslöv. De skrev:
"Allt klär en skönhet, inget missklär en fuling"
Det tycker jag var ganska klokt. Visst man kan ju ta illa vid sig om man vill, men det är ju upp till själv eller hur?

När jag och min kompis Sofia stod i affärernas provhytter förr så kunde man höra något missnöjt grymtande inifrån hytten intill. Då förstod man att Sofia inte var ett dugg nöjd med trasan hon precis dragit på sig. Då var vår standardreplik till varandra så himla bra, för oftast stod man också själv och glodde med besviken min på det som uppenbarade sig i spegeln:
"-Var ditt också felsytt?"

Hahahaha så skönt det var! Man slängde liksom bara plagget åt sidan och gick vidare....

Kommentarer
Postat av: elin

aaa, men jag har ju städat idag så det kan ju bero på det då!!!

2008-10-05 @ 21:37:17
URL: http://twiistedme.blogg.se/
Postat av: Emmie

haha.. den repliken ska jag sno helt klart!! ( du har inget val, den är min nu... ;P )

2008-10-05 @ 23:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0