Det Är Jag Som Är Zia

HEEEEEEJ!


Jag heter Zia. Snart ska jag döpas och då blir mitt fullständiga namn Zia Ella Young Hee Jakobsen. Ztiligt, eller hur? Just idag fick jag besök av mammas två kusiner och mammas morbrors fru. De hade med sig två gosiga outfits som jag hoppas mamma gillar, för de var verkligen mjuka och sköna och sedan var de inte rosa. Det känns skönt att någon gång få ha lite andra mer coola färger. Visst är jag som allra sötast i rosa men ni vet hur de e, man vill ju va en cool brud ibland...

Då tanterna fikade med mamma satt jag först och försökte hänga med i deras snack, men efter ett tag tröttnade jag och gnydde lite så att mamma bar in mig i min sköna säng. Jag hörde hur tanterna tjatade vidare ute i köket medan de mumsade på frallor och chokladbullar. Till sist slumrade jag in - härligt! Sov inte mer än tre timmar i natt så man har ju lite att ta igen;) Värre för mamma, hon fick snällt sitta kvar!

Tanterna var så nöjda med sitt besök och de tyckte att jag var SÅ SÖT, SÅ SÖT! Min nästkusin skulle också varit med, men eftersom tanterna kom redan vid 11 och min nästkusin är tonåring så sov hon fortfarande! Det ska jag också göra då jag är tonåring. Guuuuud så coooolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0