Den Närmar Sig Slutet

OBS!  DETTA INLÄGG ÄR FRÅN IGÅR EM. MEN DÅ BARA LÅSTE SIG DATORMÖGET...

Ja, så är snart ännu en helg till ända. En ny vecka ska snart ta vid och förhoppningar och förväntningar samt ett och annat löfte ska infrias eller grusas. Själv är jag på gränsen till förfall just nu. Varje ny vecka börjar mitt nya liv och det funkar superbra, ända tills klockan är sisådär 17-18 på måndagskvällen. Då hivar jag in det som finns närmast till hands och det nya livet ser precis ut som det jag lämnade kvällen tidigare... Konstigt... Beror det på sviktande motivation, trötthet eller ren och skär lathet? Hrm, vet faktiskt inte men jag TROR att det är en go' blandning i mitt fall i alla fulla fall.

Helgen som gått har varit en bra helg. Just nu eftersträvar jag bara avkoppling, ensamhet och träning. Jag har fått allt detta och t.om. lite solsken!

Finns det egentligen något bättre än att få solsken på höstkanten? Den där go'a känslan av att frysa lite och känna hur solen faktiskt värmer upp en. Himmelskt skönt! Här sitter jag i min nya och snygga solstol som jag fått av mamma och pappa. Den är superskön! Satt där i en timme ungefär och slumrade till. Efter det läste jag ut en bok som jag ska använda i jobbet: "Tillbaka till Pompeji" av Kim M Kimselius. Det gäller att förena nytta med nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0