SÅ VAR DET GJORT!

Vad då tänker ni?
Jo, jag har startat Min Egen Blogg! Tog steget rakt ut i det okända då jag såg min kusin Elins fina blogg. Nu sitter jag här och funderar på om det finns någon form av "bruksanvisning" för hur man ska gå tillväga men inser att jag inte hittar någon. Dessutom så är inte Magnus (min sambo) hemma vid denna stora händelse så han kan inte heller hjälpa mig. Så nu har 37-åringen lite problem... Jag vill ju att min blogg ska vara lika fin och inbjudande som Elins! Jag fattar INTE hur man gör... Men det får kanske komma längre fram...

Varför har jag då startat en egen blogg? Tja, varför inte? Jag gillar att skriva och har haft allvarliga funderingar på att skriva en bok (en deckare då så klart) men aldrig kommit till skott. Kanske är detta en bit närmare målet?

Idag är en lite ovanlig dag. Det har faktiskt varit riktig sommar! Jag har varit i Åhus på beach-fotboll. Skjutsade min systerdotter dit vid 8-tiden i morse och möttes av en fantastisk sommardag vid stranden! Ska försöka prega in en bild på hur det såg ut under lugnet före stormen vid strandkanten.
Åt även min första glass idag! Glassarna i Åhus är ju inte av denna världen. Valde 2 kulor men fick enligt tradition 4 kulor. Smakerna jag tog var Himmelskt gott och Marängsviss. Mycket delikata båda två! Att rekomendera!

Eftersom morgondagen ser ut att erbjuda en dag på stranden (allt enligt Thomas Ledins melodislinga) så bör jag krypa till kojs nu.

Har jag och alla andra tur så kan man läsa detta + se en bild samt kanske läsa andra inlägg som jag gör!

På återskrivande!


Vilken ljuvlig start på dagen! Klockan är 8.15 på morgonen den 2 juli. Lugnet före stormen... Snart drar beach-fotbollen igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0