♥UTMANING

8 favoritprogram

1. Grey's Anatomy

2. Cityakuten

3. Parlamentet

4. På spåret 

5. Medium

6. Morden i Midsomer

7. CSI

8. Mord i sinnet

8 saker jag gjorde igår

1. Höll ett boxpass med bara julmusik

2. Gjorde tomtemöss med 50 barn

3. Hittade på x antal uppmaningar till en paketlek

4. Skrev julkort i 190 och inhandlade svindyra frimärken-dyrt att vara vänlig!

5. Åt en massa skit som jag inte ska äta.

6. Tvättade (bor i lägenhet, måste bokas)

7. Saknade Greys Anatomy

8. Såg på Bonde söker fru fast jag inte gillar det

8 saker jag ser fram emot

1. Julavslutningen i morgon

2. Jullovet

3. Julafton

4. Läsa en deckare i lugn och ro.

5. Få sortera i alla mina skrymslen, kanske tom fixa ett skrivbord....

6. Gå morgonpromenader i dagsljus

7. Min systers reaktion på hennes julklapp

8. Våren och sommaren

8 favorit restauranger

1. Vikingstrands restaurang, Helsingborg

2. Skildepadden, Köpenhamn

3. La Plage, Helsingborg

4. Oasen, Helsingborg

5. St Markus vinkällare, Malmö

6. Cats, Hässleholm

7. King's Head, Hässleholm

8. Vill bara säga att detta är väl de sju restauranger jag besökt i mitt liv....

Personer jag utmanar
Alla som har lust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0