Tusan Va Härligt De E

Ahhhh så gött de e att bara sitta här framför tv'n och datorn. Slötitta och slösurfa och bara precis vara...
Jag tror ta mig sjutton att jag skulle kunna ha jullov året runt!
Nu ska jag värma min vetepåse, lägga den i min säng, krypa ner i sängen och borra in tårna och fötterna i vetepåsen. slå upp sidan 190 i min nyinköpta deckare, "Till dess din vrede upphör" av Åsa Larsson, och läsa vidare om det mord som någon utfört på två tonåringar.
Jaaa, ibland så är livet bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Emmie

fnys... avslöja böcker sådär.. fnys... frust..fnys.. och nej jag läser aldrig bak på böcker... fnys

2008-12-30 @ 09:49:21
URL: http://frokenemmie.blogg.se/
Postat av: Marlen

Nu fick jag läsa om mitt inlägg ett par ggr...

Jag avslöjade väl inget?! De där två tonåringarna mördas i början och det är det hela boken handlar om! Hallå 08:a! För mycket glögg eller? :o)

2008-12-30 @ 15:20:11
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0