Spoooooky

Jag kan meddela att jag numera på fullaste och starkaste allvar anser att spöken och/eller andra övernaturliga fenomen existerar! Ägnade hela kvällen igår åt att söka efter en förbenad fjärrkontroll. Sökte igenom kylskåp, ugn, sopor, brevlåda, julklappskassar ja alla möjliga och omöjliga ställen för att finna denna tingest. Låg på alla fyra i vardagsrummet och sökte under soffor, under bord och under mattan. Spanade alltså överallt i golvnivå. Lämnade vardagsrummet likt en krigszon och var dödligt förbannad då jag gick och la mig. Nu på morgonen (innan jag ska åka till min kära moster i Helsingborg) tar jag mitt förnuft till fånga och plockar upp lite kuddar m.m. för att få lite hyfs på vardagsrummet igen. Då bara ligger fjärrkontrollen där på mattan!!! Precis där jag har tittat 1000 miljoner ggr i går. Jag lovar, jag har verkligen tittat där!! Jag fick titta x antal ggr för att vara säker på att det verligen var den saknade fjärren, och det var det. Nu undrar jag VEM är denne oinbjudne gäst som behagar skoja med mig på detta sätt?

Kommentarer
Postat av: Emmie

du kommer skratta åt detta... om ett tag.. om några år... ;P

2008-12-23 @ 10:24:59
URL: http://frokenemmie.blogg.se/
Postat av: moa

läskigt, det kanske är Franze eller Greta som har kommit för att skoja lite med dig? ;o

2008-12-24 @ 14:06:47
Postat av: Marlen

Genom ovanstående kommentarer kan ju nu utläsa att det endast är Moa som tar mig på allvar! Du förstår vad jag menar kära systerdotter!

2008-12-24 @ 14:30:30
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0