Luggad

Läste nyss min kusin Elins blogg där hon skriver att hon varit hos frissan idag. Hon har ändrat luggen och menar att det gör en stor förändring på hela en själv. Jag har också varit hos frissan idag och klippt av en lugg som jag kunde ha bakom öronen!!!! Jisses amalia så mycket hår som rök!!! Ville ha en taggig frisyr som bara är att tvätta, föna torr och stripa till med litta vax. Hoppas nu att den är så easy. Detta foto är taget efter träning så det har inte det räta spikraka stuket som min duktiga frisör Jannice fixat tidigare under dagen:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej kusin vitamin!



Det var ju ett tag sedan man såg dig i lugg! Men det ser riktigt bra ut......man kanske själv skulle klippa till en.



Kram

Sofia

2008-12-30 @ 13:05:49
Postat av: Sofia

Hej kusin!!



Man känner knappt igen dig, för det var ett tag sedan du hade lugg.

Men det ser riktigt bra ut.....får en själv att fundera lite.

Man kanske skulle ta fram saxen och ta ett tag?!



Kram

Sofia

2008-12-30 @ 13:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0