Hohohohoho...

Då kan man ju undra vad jag går runt och hoar för? Jo det är ju jullov nu och jag har den senaste tiden närt en dröm om att röja i min så kallade klädkammare. Då jag flyttade till denna lägenhet i juli gick flytten i 190. Absolut inget fel i det, vi tog det samtidigt väldigt lugnt. Hrm, hur får man ihop det? Jo vi flyttade alla sakerna under en månad men jag bodde inte här då. Vi tog sakerna i kartonger och korgar och så packade jag in dem direkt här. Mycket smidigt, men resultatet blev att jag inte haft en aning om vart jag satt mina saker för allt placerades liksom ut vid olika tidpunkter. Det blev inget system i det hela. Och jag är, som de som känner mig vet, VÄLDIGT systematisk och planerande i minsta detalj. Så under hösten har jag känt att jag inte vetat VAR mina saker finns i den här lägenheten och det har gjort min hjärna snurrig. Tror faktiskt att den snurrigheten påverkat mitt jobb med. Har inte haft koll...

Men idag så har min dröm börjat gå i uppfyllelse! Jag har plockat och donat i min klädkammare och i mitt källarförråd sedan 9.15 idag. Har haft två korta pauser för frukost och fika, men sedan har jag kört igång igen. Åh så SKÖNT det känns! Är absolut inte klar än, men jag känner redan att jag lyckats reda ut många fnurror samt samlat upp lösa trådar och vet nu betydligt mer om var och vad jag har i mina gömmor! GÖTT!

Hittade en påse med gamla foton och negativ. Här kan fortsätta hoa och tjoa för de fotona var typ megakul! De var från tidigt 90-tal eller möjligtvis sent 80-tal. Minns ni hur man såg ut då? Jag fotograferade av en bild av mina små kusiner och sände till dem via MMS. Here it is! Titta så söta de är! Till och med krusat hår dagen till ära! Emmie till höger har födelsedag idag och fyller 28 år! GRATTIS EMMIE! Det här får alltså bli min blogg-gratulation till dig!




Här kommer även två bilder på mig från tidigt 90-tal. Jag minns knappt att jag haft sådant här hår.
I WANT IT BACK!




Kommentarer
Postat av: Emmie

haha... de e roliga bilder =) dina bilder e precis så jag kommer ihåg dig från när jag var liten, med de långa lockiga håret... jättefint hår =)

tack kusin, du är min supergrattare idag med dina tre gratulationer =)) många många kramar emmie

2008-12-20 @ 19:02:47
URL: http://frokenemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0