Hello Music Lovers

Minns ni honom, Leif Smokerings Andersson, som med raspig röst hälsade välkommen till sitt radioprogram med dessa ord?

Jag har nu varit inne på cdon och beställt musik. Det var verkligen ögonblickets infall för det hade jag inte alls planerat. Dessutom så har jag egentligen inte råd med sådana extravagansa saker nu. Ska absolut inte tråka ut er med mina ekonomiska "bekymmer" men oj vad många stora räkningar som ramlar in...!!!

Hursomhelst så har jag en ny favvo-låt: Pokerface med Lady Gaga. Kusin Emmie lägger ofta in små filmklipp på sin blogg. Jag inte veta hur man gör det så det blir inget sådant just nu här, men kanske kanske kan Emmie ge en hint om hur göra?!

Vad beställde jag mer? Jo Britney Spear's singel Womanizer, Katy Perry's Hot and Cold och singeln Infinty 2008. Minns inte vad sångaren, gruppen heter. Dessa låtar har jag tänkt använda till det pump-pass som jag ska köra nästa termin. Har ni några andra låtförslag så SHOOOOOT, I AM ALL EARS!!!!

Avslutar med en bild på den fina bukett jag fick av min skolklass igår samt det arrangemang som gympatöserna i Vinslövs Motionsklubb gav mig i torsdags. På tok för mycket men ack så vackert! Man blir bortskämd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0