Helvetes Jävla Idioter...

...är de satans panndöda människor till hundägare som inte plockar upp efter sina hundar!!!! Grrrrrr!!!!! Jag tror faktiskt att jag hade kunnat gå längre än att ge det onda ögat om jag hade sett en hundägare gå ifrån en hög som dess hund lämnat efter sig. Ja, just nu känns det nästan som om jag hade kunnat slå och kanske till och med kunnat mörda...
Då man fått in äcklig rälig illaluktande och kräkframkallande hundbajs i sin lägenhet efter en promenad i innerstan känner jag faktiskt dessa djuriska instinkter poppa upp!
Fy fan vad äckligt det är att få bort skiten från alla gropar och räfflor i en vinterkänga... Det var på vippen att Ulrik kom på besök kan jag säga. Eller Hjärup som Johan Glans tyckte var ett typiskt kräkljudsord. Hurva var också en variant...

Så jag avslutar med att säga:
HJÄRUP ULRIK HURVA!!!!!!!!

+ BEWARE IF YOU ARE A DOGOWNER WHO DOESN'T ACT CORRECTLY ABOUT YOUR DOG'S POO POO!!!! I CAN'T TAKE RESPONSIBILTY FOR MY ACTIONS IF I SEE YOU!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0