Veckans Träningspass

Måndag   -   60 min spinning
Tisdag     -   60 min sommargympa utomhus i Vinslöv
Onsdag   -   60 min box
Torsdag  -   60 min spinning
Fredag    -   45 min spinning
Lördag    -   50 min snabb gång på löpband + lite vikter efteråt
Söndag  -    Förhoppningvis 60 min promenad ute i fint väder + hålla boxpass

Fick för mig idag att jag inte hade rört så mycket på mig under veckan, men så här på pränt blev det ju en hel del!

Vad som var tyngst? Helt klart sommargympan i Vinslöv. Det är så stumt och tungt i gräset. Jag höll passet denna gången och jag kan säga att jag hade kräkkänsla efteråt...


Kommentarer
Postat av: elin

men himmel å pannkaka va du tränar människa!!!!! om en annan pallade med de :P

2008-08-23 @ 17:03:44
URL: http://twiistedme.blogg.se/
Postat av: Emmie

man tappar ju hakan!! herreminjesus vikken friskus du e... men iaf jäkligt strongt, det finns skäl till varför du e så snygg iaf =)

2008-08-23 @ 23:43:07
Postat av: Jessica Håkansson

Tycker du ska sluta upp med din passiva livstil m massa bloggandet och annat. OCH se till att börja röra på kroppen lite. Du kan öka på träningen lite på lördagar....

2008-08-27 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0