Tänker Jag Överhuvudtaget?

Ibland undrar jag hur jag är funtad... Sätter mig själv i sådana situationer som jag sedan vet att jag kommer att ha massor av ångest för... Kan inte fatta riktigt hur jag tänker...

Nu har jag tackat ja till att ha pump-pass varannan måndag på gymet. Det var min egen idé från början, och ingen har tvingat mig, absolut inte. Men hur tänkte jag? Igår provkörde jag de låtar jag har klara och hälften av dem gick åt helsefyr! Någon uppvärmning har jag inte klar och hur jag ska få till låtarna på en cd till nästa måndag vet jag inte heller...
Hur tänkte jag?

Det var bara en ångestframkallande sak... På lördag, alltså om en vecka, ska vår lilla motionsklubb i Vinslöv ha uppvisning på Vinslövsdagen. Jo, det ska bli jättekul. Kruxet är bara det att jag inte gått på Jessicas pass (innehållande 9 NIO block) som vi ska visa upp! Hur f-n ska ett trögt kylskåp som jag kunna lära mig allt det på tisdag då vi ska öva...? Hur tänkte jag?

Jag har mycket ont om pengar men har ändå varit på stan och inhandlat klädesplagg. Det är väl inte klokt! Jag ska ut med ett gäng singeltjejer i kväll och det ska bli väldigt roligt, men vad 17 ska man ha på sig? Jag fick värsta nojjan och fick inhandla ett eller två plagg då jag var på stan idag. Hur tänkte jag?

DAGENS HISS: Det otroligt vackra vädret.
DAGENS DISS: Min hjärna som slutar vara verksam emellanåt....

Kommentarer
Postat av: Emmie

ahahaha.. du e för jäkla skön ( åt din kommentar hos mig ) tro mig jag visste inte att något sådant som ett äppelfodral existerade jag heller förräns mitt sök igår!!! och ja typ som ett bananfodral, fast STICKAT... seriöst!!

ojoj du verkar ha en hel del framför dig, men jag tycker mest det är inspirerande, du har en massa järn i elden hela tiden och du verkar inte bränna dig alltför illa ;)

2008-08-30 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0