Morfars Dag Idag

Nu höll jag ju helt på att glömma min lille morfar. Han har födelsedag idag, men finns inte längre hos oss. Jag vet att han förmodligen sitter med mormor, Gertrud och Bertil och tar sig en kaffegök just nu.
Morfar var en snäll man. Han ville alla så väl och var alltid glad och positiv. En riktig morfar!
En sak som var ganska så kul var, att då mormor var klar med maten och morfar var ute, så öppnade hon altandörren och ropade:
-Fader vår, maten är klar!

GRATTIS LILLE MORFAR! VI SAKNAR DIG OCH MORMOR SÅ MYCKET!
Kram Marlen

Kommentarer
Postat av: elin

:) vad glad jag blir över att du påminde mig om detta. självklart sitter dóm där tillsammans med käffegöken i högsta hugg!!! och det där mormor brukar ropa hahahaha, det hade jag helt glömt. nu fick jag mig ett gott skratt. dom var bra underbara våra morföräldrar :)

2008-08-21 @ 22:13:12
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0