Mamma Mia Sicken Grann Karl!

Om någon mot förmodan missat att "Mamma Mia" numera går på bio så måste jag upplysa er om att så är fallet!
GÅ OCH SE DEN! Man blir liksom glad och upprymd av att se den och musiken ger en ståpäls om och om igen! Vi såg den igår och jag har liksom haft ett litet fånigt leende på läpparna idag då jag tänkt tillbaka på filmen. Den är verkligen sevärd! Sedan är det faktiskt så att både tjejer o killar, samt damer o herrar kan se den. Den är mycket rolig!

Pierce Brosnan

Denne man spelar ju en av rollerna i biovarianten av Mamma Mia. Har väl alltid tyckt att han ser bra ut, men i denna filmen inser man liksom hur jädra stilig han är för sin ålder. Så SNYGG! Blev nästan lite till mig i trasorna av Pierce...

Jag har en vän som heter Camilla. Hon är superduktig på mycket, bland annat på att scrappa. Jag tar mig friheten att här ge er adressen till hennes hemsida. Den är VÄL värd ett besök för där är så mycket FINT!  Så VAR SÅ GOD:
http://camillaslillasida.blogspot.com/

DAGENS HISS: Filmer som gör en upprymd
DAGENS DISS: Onödiga utgifter såsom bilreparationer...

PÅ ÅTERSKRIVANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0